Zoek tickets op


Vragen over het bestelproces
Voor vragen die betrekking hebben op het bestelproces kun je contact opnemen met de klantenservice van Airmileskaartjes via e-mailadres support@airmileskaartjes.nl. Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar van 9:00 uur tot 22:00 uur.

Vragen over Air Miles
Heb je vragen voor de Air Miles Klantenservice, bijvoorbeeld over inloggen met uw Air Miles account, een adreswijziging doorgeven of overige vragen? Dan kun je van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur telefonisch contact opnemen via 0900-8877 (25 ct. p/m) of stel je vraag op www.airmiles.nl.

 

De reserveringskosten bestaan uit service- en betaalkosten. Hiervan betaald Airmileskaartjes haar dienstverlening, administratie en betaalkosten. Deze kosten worden ook gemaakt in het geval van een afgelast evenemenent en kunnen dus niet worden teruggestort.

Indien een evenement wordt afgelast, zal Airmileskaartjes hierover contact met u opnemen. Afhankelijk van het betreffende evenement, kunnen wij voor je kijken naar de mogelijkheid van omboeking naar een andere datum. Als dat niet mogelijk is, zul je in aanmerking komen voor restitutie van de kaartprijs. De reserveringskosten worden in dat geval niet vergoed. Indien de producent van het evenement niet aan zijn betalingsverplichting kan voldoen, kan er geen restitutie plaatsvinden via Airmileskaartjes. 

Het is geen enkel probleem om je tickets op een alternatief e-mail adres te laten bezorgen. Je kunt bij het maken van de reservering het gewenste adres doorgeven.

Tijdens het bestellen kun je je e-mailadres opgeven. Naar dit e-mailadres worden de tickets verzonden.
Check ook het spam-filter of de map Ongewenste post van je e-mail programma, indien de tickets niet binnen 30 minuten na bestelling in je e-mail box zitten.

We verzoeken je allereerst om te controleren of de betaling van de reservering correct is verlopen. Controleer of je Air Miles zijn afgeschreven en/ of de bijbetaling. Indien dat het geval is kun je contact opnemen met onze helpdesk: support@airmileskaartjes.nl. Onze medewerkers kunnen je reservering controleren en zoeken naar een oplossing.

Indien je gebruik maakt van een spam-filter kan de e-mail verwijderd zijn, of terecht zijn gekomen in een map 'Ongewenste Post'. De aanmeldings- of bevestigingsmail is niet geldig als toegangsbewijs. 

Tickets kunnen snel uitverkocht zijn. Daarom worden tickets tijdens een reservering maximaal vijftien minuten vastgehouden. Na die tijd worden de tickets weer beschikbaar gesteld voor de verkoop.

Het is niet mogelijk om met cadeau- of theaterbonnen te betalen.

De hoogte van de reserveringskosten kunnen per uitje verschillen. Bij een online reservering zie je precies hoeveel je hiervoor betaalt voordat je akkoord gaat met een reservering.

Je kunt bij ons betalen met Air Miles en bijbetalen met iDeal.

Je betaalt  200 Air Miles per order aan boekingskosten. Uit deze kosten betaalt Airmileskaartjes haar dienstverlening, administratie- en betaalkosten.

Je ontvangt van ons geen aparte bevestiging van uw betaling. Je tickets zijn je toegangsbewijs. Het kan echter voorkomen dat je de tickets later ontvangt dan je van ons gewend bent. Mocht je er toch niet zeker van zijn dat de betaling goed is gegaan, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice: support@airmileskaartjes.nl

Indien er geen speciale rolstoeltickets geselecteerd kunnen worden dien je na de bestelling contact op te nemen met de organisator of de locatie, mits het een locatie betreft met toegewezen plaatsen. De contactgegevens staan vermeld op je ticket. In de meeste theaters zijn speciale rolstoelplaatsen aanwezig.

Indien je bij de boeking een stoelkeuze hebt gemaakt is het niet meer mogelijk om deze keuze achteraf te wijzigen. Wanneer je dan een tweede boeking maakt, heb je geen garantie op plaatsen naast elkaar. Wordt de mogelijkheid om een stoel te selecteren niet aangeboden, dan dien je bij de kassa je tickets nog om te wisselen voor plaatsbewijzijn of is er een vrije plaatskeuze. In die gevallen kun je ter plaatse er voor zorgen dat je naast elkaar zit, mits daartoe mogelijkheden bestaan.

Doordat een e-ticket per e-mail wordt verstuurd, is het mogelijk om tot kort voor vertrek tickets te kopen. Daarnaast kun je je e-ticket(s) op elk gewenst moment printen. Je hoeft dus niet meer je huis uit of te wachten op de postbode, de tickets worden binnen 30 minuten naar je e-mail adres verzonden.

Je ontvangt een e-mail met hierin de e-tickets als PDF bijlage toegevoegd. De e-mail kun je doorsturen naar iemand anders in je omgeving die beschikt over een printer. Of je kunt het bestand afdrukken in de bibliotheek of bij een copyshop.

De e-tickets zijn voorzien van een unieke barcode. De kaart kan maar een keer gescand worden bij de ingang van een evenement. Het heeft dus geen zin de kaarten vaker uit te printen, te kopiëren of door te verkopen.

De tickets worden in een PDF toegestuurd. Dit bestandstype is te openen met Adobe Reader. Je kunt dit programma gratis downloaden op www.adobe.com. Installeer het programma en je kunt de tickets openen en afdrukken.

Een kleurenkopie is niet nodig. Bij de e-tickets gaat het om de barcode die op het ticket staat. Daarbij speelt kleur of zwart-wit geen rol.

De tickets dienen op A4-formaat afgedrukt te worden. Op deze manier kunnen de e-tickets het beste worden gescand. Dit bevordert de doorloop bij de entree.

Een voucher is een elektronisch waardedocument met een unieke code die naar het door jouw opgegeven e-mailadres wordt gestuurd op het moment dat Airmileskaartjes je betaling heeft verwerkt. Op deze vouchers staat omschreven wat je moet doen om het in te wisselen voor je uiteindelijke toegangsbewijs. In sommige gevallen dien je ze aan de kassa in te wisselen en in sommige gevallen dien je de codes online in te voeren bij het uitje zelf.

Een e-ticket is een elektronisch ticket met een barcode die (als PDF-bestand) naar het door jouw opgegeven e-mailadres wordt gestuurd op het moment dat Airmileskaartjes je betaling heeft verwerkt. De e-ticket(s) print je uit en neem je mee naar het uitje. Daar wordt de barcode gescand, waarna je toegang hebt tot het uitje. Zorg ervoor dat ieder individueel een e-ticket meeneemt, aangezien elk e-ticket éénmalig toegang tot het uitje verschaft.

Het is niet mogelijk om via Airmileskaartjes een annuleringsverzekering af te sluiten.

Airmileskaartjes annuleert geen reserveringen nadat deze betaald zijn. Tevens is het niet mogelijk om een wijziging op je reservering aan te brengen. 

Reserveringen worden ter controle volledig samengevat, alvorens tot betaling wordt overgegaan. In gemaakte reserveringen kunnen hierna geen wijzigingen meer worden aangebracht.

Het is niet mogelijk om bij Airmileskaartjes ook Air Miles te sparen, je kunt ze echter wel bij ons inwisselen. 

Het aantal in te wisselen Air Miles verschilt per uitje. De inwisselwaarde van 1 Air Mile is bij Airmileskaartjes 1 eurocent. Het gedeelte van het ticket dat je betaalt met inwisseling van Air Miles vervangt het gedeelte dat je in euro’s betaalt.
Bijvoorbeeld: 2 kaarten voor een voorstelling samen ter waarde van € 50,- met 50% Air Miles betaling = 2500 Air Miles + € 25,- bijbetaling. Lees ook de vraag: Mijn Air Miles saldo is niet toereikend voor de Air Miles actie, kan ik dan toch mijn tickets aanschaffen?

Nee, je hebt de keuze uit een Miles Only en/of Miles and Money product. Een Miles and Money product heeft altijd een vooraf vastegestelde Miles en Euro bedrag. 

Om Air Miles in te wisselen voor een uitje log je in met je gebruikersnaam en wachtwoord die je bij Air Miles hebt aangemaakt. Ben je nog niet in het bezit van Air Miles inloggegevens, dan kun je je registreren op www.airmiles.nl. Na het invoeren van je Air Miles nummer en geboortedatum krijg je de mogelijkheid om zelf een gebruikersnaam en wachtwoord aan te maken. Na registratie hiervan kun je alsnog tickets voor een uitje bestellen met Air Miles.

Dat kan door het benodigde aantal Air Miles op één kaart te plaatsen. Het enige wat je daarvoor nodig hebt, is het 9-cijferige kaartnummer van de andere spaarder. Dit nummer staat achterop zijn of haar Air Miles kaart. Het is niet mogelijk meer Air Miles over te boeken dan dat je zelf hebt. Klik hier en volg de stappen om Air Miles over te boeken.

Om in te loggen op de site moet je in het bezit zijn van inloggegevens. Deze kun je zelf eenvoudig aanmaken op www.airmiles.nl.

Weet je je inloggegevens niet meer? Geen probleem! Klik hier en geef je Air Miles kaartnummer of gebruikersnaam door. Je ontvangt dan een e-mail met daarin je gebruikersnaam en een link waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. Let op! De e-mail wordt gestuurd naar het adres dat bij Air Miles bekend is.


Vragen over het bestelproces
Voor vragen die betrekking hebben op het bestelproces kun je contact opnemen met de klantenservice van Airmileskaartjes via e-mailadres support@airmileskaartjes.nl. Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar van 9:00 uur tot 22:00 uur.

Vragen over Air Miles
Heb je vragen voor de Air Miles Klantenservice, bijvoorbeeld over inloggen met uw Air Miles account, een adreswijziging doorgeven of overige vragen? Dan kun je van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur telefonisch contact opnemen via 0900-8877 (25 ct. p/m) of stel je vraag op www.airmiles.nl.

 

De reserveringskosten bestaan uit service- en betaalkosten. Hiervan betaald Airmileskaartjes haar dienstverlening, administratie en betaalkosten. Deze kosten worden ook gemaakt in het geval van een afgelast evenemenent en kunnen dus niet worden teruggestort.

Indien een evenement wordt afgelast, zal Airmileskaartjes hierover contact met u opnemen. Afhankelijk van het betreffende evenement, kunnen wij voor je kijken naar de mogelijkheid van omboeking naar een andere datum. Als dat niet mogelijk is, zul je in aanmerking komen voor restitutie van de kaartprijs. De reserveringskosten worden in dat geval niet vergoed. Indien de producent van het evenement niet aan zijn betalingsverplichting kan voldoen, kan er geen restitutie plaatsvinden via Airmileskaartjes. 

Het is geen enkel probleem om je tickets op een alternatief e-mail adres te laten bezorgen. Je kunt bij het maken van de reservering het gewenste adres doorgeven.

Tijdens het bestellen kun je je e-mailadres opgeven. Naar dit e-mailadres worden de tickets verzonden.
Check ook het spam-filter of de map Ongewenste post van je e-mail programma, indien de tickets niet binnen 30 minuten na bestelling in je e-mail box zitten.

We verzoeken je allereerst om te controleren of de betaling van de reservering correct is verlopen. Controleer of je Air Miles zijn afgeschreven en/ of de bijbetaling. Indien dat het geval is kun je contact opnemen met onze helpdesk: support@airmileskaartjes.nl. Onze medewerkers kunnen je reservering controleren en zoeken naar een oplossing.

Indien je gebruik maakt van een spam-filter kan de e-mail verwijderd zijn, of terecht zijn gekomen in een map 'Ongewenste Post'. De aanmeldings- of bevestigingsmail is niet geldig als toegangsbewijs. 

Tickets kunnen snel uitverkocht zijn. Daarom worden tickets tijdens een reservering maximaal vijftien minuten vastgehouden. Na die tijd worden de tickets weer beschikbaar gesteld voor de verkoop.

Het is niet mogelijk om met cadeau- of theaterbonnen te betalen.

De hoogte van de reserveringskosten kunnen per uitje verschillen. Bij een online reservering zie je precies hoeveel je hiervoor betaalt voordat je akkoord gaat met een reservering.

Je kunt bij ons betalen met Air Miles en bijbetalen met iDeal.

Je betaalt  200 Air Miles per order aan boekingskosten. Uit deze kosten betaalt Airmileskaartjes haar dienstverlening, administratie- en betaalkosten.

Je ontvangt van ons geen aparte bevestiging van uw betaling. Je tickets zijn je toegangsbewijs. Het kan echter voorkomen dat je de tickets later ontvangt dan je van ons gewend bent. Mocht je er toch niet zeker van zijn dat de betaling goed is gegaan, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice: support@airmileskaartjes.nl

Indien er geen speciale rolstoeltickets geselecteerd kunnen worden dien je na de bestelling contact op te nemen met de organisator of de locatie, mits het een locatie betreft met toegewezen plaatsen. De contactgegevens staan vermeld op je ticket. In de meeste theaters zijn speciale rolstoelplaatsen aanwezig.

Indien je bij de boeking een stoelkeuze hebt gemaakt is het niet meer mogelijk om deze keuze achteraf te wijzigen. Wanneer je dan een tweede boeking maakt, heb je geen garantie op plaatsen naast elkaar. Wordt de mogelijkheid om een stoel te selecteren niet aangeboden, dan dien je bij de kassa je tickets nog om te wisselen voor plaatsbewijzijn of is er een vrije plaatskeuze. In die gevallen kun je ter plaatse er voor zorgen dat je naast elkaar zit, mits daartoe mogelijkheden bestaan.

Doordat een e-ticket per e-mail wordt verstuurd, is het mogelijk om tot kort voor vertrek tickets te kopen. Daarnaast kun je je e-ticket(s) op elk gewenst moment printen. Je hoeft dus niet meer je huis uit of te wachten op de postbode, de tickets worden binnen 30 minuten naar je e-mail adres verzonden.

Je ontvangt een e-mail met hierin de e-tickets als PDF bijlage toegevoegd. De e-mail kun je doorsturen naar iemand anders in je omgeving die beschikt over een printer. Of je kunt het bestand afdrukken in de bibliotheek of bij een copyshop.

De e-tickets zijn voorzien van een unieke barcode. De kaart kan maar een keer gescand worden bij de ingang van een evenement. Het heeft dus geen zin de kaarten vaker uit te printen, te kopiëren of door te verkopen.

De tickets worden in een PDF toegestuurd. Dit bestandstype is te openen met Adobe Reader. Je kunt dit programma gratis downloaden op www.adobe.com. Installeer het programma en je kunt de tickets openen en afdrukken.

Een kleurenkopie is niet nodig. Bij de e-tickets gaat het om de barcode die op het ticket staat. Daarbij speelt kleur of zwart-wit geen rol.

De tickets dienen op A4-formaat afgedrukt te worden. Op deze manier kunnen de e-tickets het beste worden gescand. Dit bevordert de doorloop bij de entree.

Een voucher is een elektronisch waardedocument met een unieke code die naar het door jouw opgegeven e-mailadres wordt gestuurd op het moment dat Airmileskaartjes je betaling heeft verwerkt. Op deze vouchers staat omschreven wat je moet doen om het in te wisselen voor je uiteindelijke toegangsbewijs. In sommige gevallen dien je ze aan de kassa in te wisselen en in sommige gevallen dien je de codes online in te voeren bij het uitje zelf.

Een e-ticket is een elektronisch ticket met een barcode die (als PDF-bestand) naar het door jouw opgegeven e-mailadres wordt gestuurd op het moment dat Airmileskaartjes je betaling heeft verwerkt. De e-ticket(s) print je uit en neem je mee naar het uitje. Daar wordt de barcode gescand, waarna je toegang hebt tot het uitje. Zorg ervoor dat ieder individueel een e-ticket meeneemt, aangezien elk e-ticket éénmalig toegang tot het uitje verschaft.

Het is niet mogelijk om via Airmileskaartjes een annuleringsverzekering af te sluiten.

Airmileskaartjes annuleert geen reserveringen nadat deze betaald zijn. Tevens is het niet mogelijk om een wijziging op je reservering aan te brengen. 

Reserveringen worden ter controle volledig samengevat, alvorens tot betaling wordt overgegaan. In gemaakte reserveringen kunnen hierna geen wijzigingen meer worden aangebracht.

Het is niet mogelijk om bij Airmileskaartjes ook Air Miles te sparen, je kunt ze echter wel bij ons inwisselen. 

Het aantal in te wisselen Air Miles verschilt per uitje. De inwisselwaarde van 1 Air Mile is bij Airmileskaartjes 1 eurocent. Het gedeelte van het ticket dat je betaalt met inwisseling van Air Miles vervangt het gedeelte dat je in euro’s betaalt.
Bijvoorbeeld: 2 kaarten voor een voorstelling samen ter waarde van € 50,- met 50% Air Miles betaling = 2500 Air Miles + € 25,- bijbetaling. Lees ook de vraag: Mijn Air Miles saldo is niet toereikend voor de Air Miles actie, kan ik dan toch mijn tickets aanschaffen?

Nee, je hebt de keuze uit een Miles Only en/of Miles and Money product. Een Miles and Money product heeft altijd een vooraf vastegestelde Miles en Euro bedrag. 

Om Air Miles in te wisselen voor een uitje log je in met je gebruikersnaam en wachtwoord die je bij Air Miles hebt aangemaakt. Ben je nog niet in het bezit van Air Miles inloggegevens, dan kun je je registreren op www.airmiles.nl. Na het invoeren van je Air Miles nummer en geboortedatum krijg je de mogelijkheid om zelf een gebruikersnaam en wachtwoord aan te maken. Na registratie hiervan kun je alsnog tickets voor een uitje bestellen met Air Miles.

Dat kan door het benodigde aantal Air Miles op één kaart te plaatsen. Het enige wat je daarvoor nodig hebt, is het 9-cijferige kaartnummer van de andere spaarder. Dit nummer staat achterop zijn of haar Air Miles kaart. Het is niet mogelijk meer Air Miles over te boeken dan dat je zelf hebt. Klik hier en volg de stappen om Air Miles over te boeken.

Om in te loggen op de site moet je in het bezit zijn van inloggegevens. Deze kun je zelf eenvoudig aanmaken op www.airmiles.nl.

Weet je je inloggegevens niet meer? Geen probleem! Klik hier en geef je Air Miles kaartnummer of gebruikersnaam door. Je ontvangt dan een e-mail met daarin je gebruikersnaam en een link waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. Let op! De e-mail wordt gestuurd naar het adres dat bij Air Miles bekend is.